czwartek, 7 sierpnia 2014

Kartonaż

Listownik :

        Niedziela była pracowita :)  Wpadła znajoma Anielka ....i się zaczęło ,,u mnie w pracowni nie da się siedzieć bezczynnie.To też zgodnie stwierdziłyśmy że COŚ robimy  a że obie tworzymy kartki wypada mieć ładny pojemnik na nie i po takim stwierdzeniu zdecydowałyśmy zrobić listownik,  od dawna chciałam mieć takowy zrobiłam go ze zwykłego kartonu przeznaczonego na makulaturę.

                                                             Kartki w raz z nowym moim listownikiem stanie w sklepiku z rękodziełem jak tylko uporam się z organizacją :)
                       
                           Etykieta trochę nietypowa ale chodziło mi o oryginalizm

                            Dla zainteresowanych :
           
          zwykły karton z pudeł sklepowych
          tapeta z odzysku - to ta beżowa
          moja ulubiona serwetka w peonie
          taśma papierowa
          klej vikol
          farba akrylowa brązowa
          koronka bawełniana  
          - wniosek :)  - koszt praktycznie zerowy :)
                                    
                             Najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu zrobię jeszcze jeden , czy chcecie abym                                                                                  zrobiła tutorial?
                                                                                                       Beata

9 komentarzy:

  1. Piękny listownik !!!
    Już nie mogę się doczekać jak zobaczę go na własne oczy ;)
    Miałaś z Anielą wspaniały pomysł.
    Tutorial ?? Napewno ułatwiłby sprawę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego!!! Jestem zachwycona... czy potrzebuję tutorial? - nie... ;-), bo i tak tego nie zrobię - ja i karton, papier itp. nie lubimy się szczególnie ;-). Natomiast z przyjemnością obejrzę kolejny i będę zazdrościć, i podziwiać, i wzdychać...
    Pozdrawiam i raz jeszcze podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Appreciate the recommendation. Let me try it out.

    My site diamond cross rings for women

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały listownik i jak pomysłowo wykorzystany karton. U mnie czeka drewniany listownik, pomalowany podkładem, by go wykończyć.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Piękny listownik i wykonany z materiałow z odzysku. Super. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały listownik! Gratuluję pomysłu, chętnie skorzystałabym z tutorialu jak go wykonać :-)

    OdpowiedzUsuń