czwartek, 11 grudnia 2014

Znalezisko...

                                  Pudełko turkusowo-zielone

           
                         Dawno już nie mam tego pudełka, ale też przegapiłam fakt że nigdy się nie ukazało na blogu ,parę dni temu przeglądałam stare foty i uświadomiłam sobie że to jedyne pudełko któremu nie zrobiłam kilka zdjęć , jedyne jakie miałam to te , zawsze to pamiątka .... :) 
                                  Tkanina na nim to tafta mieniąca się w dwóch barwach , kiedyś była sukienką .

                               To tyle tak na szybko , parę dni temu w jakiejś rozmowie skomentowałam swoją egzystencję :),,,,,,,,,,,,,muszę się podwoić , bo nie nadążam za sobą ........
                                         Pozdrawiam B.
 
       
                                      
                   

4 komentarze:

  1. Pudełko urocze, prawie jak moje ;-) i muszę jeszcze pogratulować udanej wystawy - cudne fotki wspaniałych prac!
    Pozdrawiam i życzę podwojenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, dobrze, że znalazłaś fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko !!!
    Warto jednak czasem zrobić chociaż jedną focię ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń