środa, 24 czerwca 2015

Exploding- box 2 w 1

                                 Ślubno- chrzestny :)

            Dziwnie to zabrzmiało :) aż się zastanawiam czy zostawić taki tytuł ....
          Następne wyzwanie z serii - wymyśl COŚ aby było super ......
          Jedna impreza dwie okazje do świętowania ....
                        
                                  Użyłam papierów z serii : Nie zapomnij o mnie

                                         Wykorzystałam stemple które pokolorowałam suchymi pastelami i                                         utrwaliłam brokatem w kleju

                                            Pierwsze pudełko jak widać dla maluszka :)


                                    Drugie znacznie mniejsze dla rodziców :)


                                         Z miniaturowym torcikiem


                         Mnóstwo fotek no ale soorrryyy.....tak wyjątkowo mi się podoba że musiałam :) 

                                                  Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Że też się nie znałyśmy kiedy wychodziłam za M. chrzcząc jednocześnie Zośkę.

    Piękny to wynalazek. A zdjęcia zawsze chętnie oglądamy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko;) Ja byłam już na komunio-ślubie, więc takich łączonych okazji a przy tym wielookazyjnych pudełeczek będziesz miała pewnie więcej;)

    OdpowiedzUsuń