niedziela, 2 sierpnia 2015

Kartka

                               Kaskadowa :

                            Moja pierwsza, od dawna już kusiła mnie zmiana, jak to u mnie bywa zresztą.
       Mogę mieć rzeczy w domu przez kilka lat i z czystego sentymentu nie potrafię ich zmienić lub wyrzucić ale co do moich prac, nic, na zawsze, nic na dłużej , muszę zmienić formę lub odreagować całkiem inną tematyką rękodzieła , takie dziwactwo......


         


                                   Na tagu w kieszonce dyskretnie ukryłam wiek solenizantki :)



 Pozdrawiam z zagruzowanego domu,,,,, już niedługo pochwalę się zmianami w mojej jadalni ......zmian po 20 latach !!!

1 komentarz:

  1. Mnie też kusza takie karteczki. Świetnie ,że pokazałaś środek kartki.Dopracowałaś ją, tyle szczegółów !

    OdpowiedzUsuń