niedziela, 27 września 2015

exploding box

                                          Ślubny :






                                                         
                                                    Uwaga :) Uwaga :)

                       1 )     Z racji że pojawiła się u mnie na blogu 51 osoba  :) 
                       2 )      Jest moją imienniczką :) Beatą  http://beata-becia.blogspot.com/
                       3)      Nie organizowałam żadnych zabaw na blogu .....
                                                     to dziś zdecydowałam że obdaruję Beatę prezentem który sama                                           sobie na blogu wyszuka :)

                     Czyli Beatko :) przekop mój blog wzdłuż i wszerz i znajdź co chcesz :)    
  
   P.S. oczywiście i daj znać co tam wyszukałaś dla siebie ..........Pozdrawiam wszystkich !!!
    
                   
                                                 

2 komentarze:

  1. Matko jedyna !!To chyba jakiś zbieg okoliczności ,albo jakaś dobra wróżka nade mną czuwa....ponieważ od kilku dni źle się czułam i w ogóle nie zaglądałam na bloga !!A dziś pierwszą osobą którą odwiedziłam jesteś TY i co wyczytałam ...Że mogę coś sobie wybrać !!
    Na usta ciśnie mi się tylko jedno słowo DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę :) mam nadzieję że Cie mile zaskoczyłam :)

    OdpowiedzUsuń