niedziela, 5 stycznia 2014

Poza klimatem świątecznym ......i noworocznym

Dekoracja :

Moje myśli i plan poszły w życie pierwszą dekorację umieszczam z dumą jaką zrobiłam w pracy ,
foty nie najlepsze ,nie potrafiłam w biały dzień uchwycić ostrości i światła aby było na tyle wyraźne abym była zadowolona ,marna ze mnie fotografka....
 Miało być zimowo......w tej chwili jest po prostu leśnie.....


Jelonka zrobiłam z brystolu i pokryłam je trocinami ..w pierwszym zamierzeniu moim był całkiem inny plan....ale trociny tak bardzo spodobały mi się na ich ciałkach ,tak bardzo przypominają ich sierść ze zostały w takim surowym stanie....


W tej chwili już aura na parapecie się zmieniła dodałam choinkę ,lampki zaiskrzyły w domku i spadł lekki puszysty śnieg na runo....

7 komentarzy:

  1. Poprostu piękne !!!!
    Świetny pomysł z tym parapetem .
    Te jelonki, mały paśnik, wszystko wokół jest cudowne !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i bardzo pomysłowa dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko super jelonki - pomysł z trocinami - bomba !

    OdpowiedzUsuń
  4. super! dzieci na pewno zachwycone, ręce je chyba świeżbią do tych cudów :)
    jelonek coś w ten deseń jak ber w ub roku, tylko bardziej ;)
    u mnie też w tym roku parapet "leśny" - zabrałam ptakom żarcie w krzaków (oddam po Gromnicznej) i nawtykałam w świerku wokół szopki glinianej, pamiątki jeszcze z Rabki.cudnie jest.
    k.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała dekoracja! A pomysł z trocinami to strzał w dziesiątkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podzielam zdanie poprzedniczki:)
    Blog, polecany przez Ciebie, już obejrzałam - faktycznie robi wrażenie. Kiedyś zdobiłam miejsce nad karniszami podobnymi motywami róż - podaję link do moje galerii Picasa. A taki papier przypomina papier klasyczny Decomanii
    https://picasaweb.google.com/106544065225403299600/Decoupage_drewno_roznosci?authkey=Gv1sRgCL-wh5vu3PH_CA#5914581394421518578

    OdpowiedzUsuń