środa, 15 stycznia 2014

Prezent

IMPRYK

Że go  zrobiłam to zasługa faktu że zajęcia które prowadzę mobilizują mnie wiecznie do stwarzania i realizacji nowych pomysłów,wiadomo że jak by było nudno ,zajęć by nie było ,no bo kto by chciał chodzić???
A tak to mamy te nasze kreatywne piątki i jest wspaniale :)

 Imbryk- jako dekoracja stołu i miejsce na kilka różnych herbat które mogą sobie nasi goście wybierać zasiadając do stołu.


Ja miałam tylko jeden gatunek kupionej herbatki bo u mnie w domu to raczej napary z ziółek pijemy ale dla smakoszy,różnych herbat..imbryczek super  :)


Co do wykonania ;zwykły gruby karton okleiłam z jednej strony paskiem dekoracyjnym do tapet tak bardzo mi się spodobał że musiałam go mieć : )i nie tak dawno sobie kupiłam po przecenie :) bardzo lubię laserowe tapety których w sklepach ostatnio brak,
Wycięłam cztery imbryki i skleiłam klejem wikolem ,środek wycięłam raz podwójnie obkleiłam i wszystko skleiłam,wykończyłam brzegi sznurkiem i dokleiłam gipiurę,


Dziś już prezent został wręczony :) 
Torebeczka zrobiona na wymiar imbryka i kartka z życzeniami :)






6 komentarzy:

  1. Prezent piękny !!!
    Ten imbryczek jest cudowny !!!
    Gdyby nie tak mały metraż mieszkanka to też bym takie chciał mieć.
    Obdarowana osoba była napewno zadowolona.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym imbrykiem:)) Wracając do tematu papierów w róże - czy zaglądasz na stronę Decomanii http://www.decomania.it/english/index_eng.html Polecam serie Escapism np. 2 i 4:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowy imbryczek, świetny prezent :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i oryginalny pomysł z tym imbryczkiem na herbatę. Gratuluję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. .....no , to wpraszam się na herbatkę....

    OdpowiedzUsuń