niedziela, 23 marca 2014

Papierowo

Laurki i zaproszenia :

W styczniu zrobiłam sobie prezent,kupiłam sobie dłutka kulowe :) i jak tylko nadarzyła się okazja wypróbowałam je.W pracy na Dzień Kobiet uwiłam dla naszych Pań laurki które miały być zaproszeniami, w pierwszym zamierzeniu moim było że zroluję tekst zaproszenia i włożę do serducha,,,,,
 No ale....decyzja z góry była inna, i w serduszku wylądował cukierek :)

 Różyczki robiłam kilka dni ,w każdej wolnej chwili siadałam i je tłamsiłam dłutkami ,no nie powiem.....trochę ich zrobić musiałam ,a papier - tekturka twarda zanim uformowałam jedną część to chwilkę trwało...
 pokombinowałam też z listkami,


to pierwsze w moim życiu różyczki z papieru, naprawdę spodobało mi się :)

Na zaproszenia już praktycznie czasu mi nie zostało i na szybko znów , serducha (sama nie wiem co się tak na nie uparłam.... )



kiedyś ,gdzieś w necie widziałam taki wzór na zaproszenie,, zrobiłam sobie szablon i znów masowo wyprodukowałam kilkanaście


I bratki ....zobaczyłam u Kuby na blogu i wciągnęło mnie :)


  
to tyle o papierkach:)
Ale tylko na chwilkę....


2 komentarze:

  1. Piękne upominki dla Pań zrobiłaś !!!
    Różyczki są wspaniałe, podziwiam.
    Dłutka kulkowe może kupię sobie w kwietniu, już nawet upatrzyłem w sklepie ;)
    A zaproszenia równie piękne.
    Bratki ładnie zrobiłaś no i sizal chyba pod nimi.
    Miłej niedzieli życzę
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zaproszenia , cudne :)

    OdpowiedzUsuń