piątek, 30 listopada 2012

Pierwsze próby

Świece:

Ciągle szukam jakiś nowości ,moich nowości czegoś co ja jeszcze nie robiłam i nie próbowałam ,więc tym razem padło na świece dość drogie są w sklepach no i ładne to bez komentarza. Bardzo mi się podobają chodzę i zerkam w sklepach na nie, ale nigdy nie potrafiłam się skusić,  nie dla mnie te ceny....
Więc troszkę poczytałam  informacji na ten temat ,przez przypadek kupiłam czasopismo z robótkami i tam w prosty sposób było jak dokonać idealnej świecy dla mnie :)
pierwszych świec zrobionych oczywiście nie mam jak zwykle zagapiłam się i zdięć nie zrobiłam i poszły w świat bez utrwalenia ich,więc te już objęłam obiektem aparatu i dziś już kilka fotek o tej tematyce ;)



Już mi nie szkoda wieczorami zapalić świecy ,wręcz mam przyjemność ..........
P.S
Dla nie wtajemniczonych to serwetki tak pięknie ozdabiają te zwykłe świece. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz