wtorek, 2 lipca 2013

Zródło

Relacja z warsztatów fusingu :

Każdego roku w czasie imprezy "Źródło" są organizowane Warsztaty Ginących Zawodów w tym roku były to zajęcia ze szkłem.W roku 2012 były zabawy w drewnie i garncarstwo o tym TU dla ciekawskich :)
Fusing to spajanie ze sobą różnego  gatunków szkła, i stapianie go potem w bardzo wysokiej temperaturze,
,,,zdjęć malutko ,byłam zajęta :0 jak to na takich zajęciach ,pierwszy raz w życiu cięłam szkło i łamałam je w rekach ;
.... Dzięki Agnieszce mam kilka zdjęć :) resztę, Nas można zobaczyć TU
Pan z kamerą stał i filmował moje poczynania ......
 a oto i piec w którym wytapiałyśmy nasze przeróżne dzieła ;

A to już nasze prace



To już nasze witrażyki i biżuteria zaraz po wyciągnięciu z pieca  trwało to całe 12 godz.......
Dopieszczenie szczegółów odbyło się w sobotę tuż przed oficjalnym otwarciem imprezy
                                                                                                       

                      To moje : Liść który zapewne zawiśnie u mnie w oknie i takie sobie wisiorki:)
Po zakończonych warsztatach zajęłyśmy się naszą wystawą która była w holu przed wejściem na sale widowiskową gdzie w sobotę i w niedzielę odbywały się fantastyczne koncerty relacja zdjęciowa TU
  Jeszcze na koniec tej krótkiej relacji chwalę się artykułem o nas : :):):)

5 komentarzy:

  1. Jaka fajna "impreza"! To musiało być niesamowite doświadczenie. Gratuluję tak pięknych prac! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to się Wam udała impreza !!!
    Ładne cudeńka zostały stworzone.
    No i fotka w gazecie.
    I jedno doświadczenie więcej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla takich chwil warto żyć- też tam byłam i swych sił próbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. ..ale to nie był "byle jaki pociąg- to był fantastyczny pociąg do szkła-
    czyli parcie na szkło...

    OdpowiedzUsuń