niedziela, 17 lutego 2013

KAPCIE NA DRUTACH

NARESZCIE :

Nauczyłam robić się kapci na drutach :)....od roku się za to zabierałam,,,,,, żebym ja wiedziała że to taaaakie proste..
.pierwszych moich nie pokarzę ....jakoś nie bardzo mi się podobają jeszcze namotałam  trochę przy ubieraniu no w końcu uczyłam się  :)
 Julce zrobiłam jako drugie ,
te juz mi lepiej wyszły...zrobiłam je ze sprutego golfu w którym żadna z nas nie chciała chodzić :
A te zrobiłam w prezencie dla mojej sąsiadki, każdego roku chodzimy do siebie i wręczamy sobie drobne upominki więc dla niej je zrobiłam ,

 Podobały jej sie moje więc dodała mi zachęty żeby jej też takie zrobić..

2 komentarze:

  1. Zawstydzasz mnie - moje dzieci latają boso. Muszę się w końcu zabrać do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj Ty robisz piękniejsze cuda!!i bardziej pracochłonne ..........chylę czoła widząc Twoje chusty!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń