niedziela, 3 lutego 2013

KARNAWAŁOWO CIĄG DALSZY

BABSKI  COMBER

Dawno temuuuuuuu wg krakowskiej legędy okrutny wujt czy tez burmistrz dręczył przekupki na rynku targając je za włosy bijąc, każąc karami pieniężnymi czy więzieniem.............umarł,w czwartek przed przed środą popielcową  zapanowała radość, pito i bawiono się z tego powodu a owy pan nazywał się Comber Od tego czasu kobiety świętują ten czas ....do dziś :)
I ja na takim balu  byłam,strój obowiązkowy,,,rzecz jasna miałam.
z sąsiadką moją Marysią zrobiłyśmy u mnie przygotowania ....wiadomo strój.....makijaż 

Dopadłyśmy lustra w domu.....  

Chwile przygotowań i gotowe do wyjścia....
A na miejscu chwila zaklimatyzowania się..............

 Była i Plastikowa Biedronka................
i Maharadża który zbierał chętne do swego haremu ...
i nasz Al.......no bo jak by to było jakby dziewczyny nie miały swojego gangstera............ 

i jak to bywa na takich imprezach były tańce hulanki swawole ...........
w domu o 4.30 nad ranem ,czyli impreza udana a teraz leczę ból głowy........................aaaaaaaaaaa!!!!!!!!!



P.S. mój bardzo ważny i drogi dla mnie rekwizyt ........... jedyna okazja do wystrojenia się w nie :::
oj cenny dla mnie to zabytek,i bardzo piękny....
Niestety nie znam ani poprzedniej właścicielki ani historii tych że przepięknych rękawiczek..........zdobyłam je przez przypadek ....

2 komentarze:

  1. Hahaha :) wyglądacie jak z teledysku Portishead- Half Day Closing ::)) https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qFfF9Nwgp9A#!

    OdpowiedzUsuń