czwartek, 28 lutego 2013

Foto relacja :

warsztaty   z   plecenia   koszyków 

i nie tylko,pierdołki i inne historie też pletliśmy....
Jak zapowiadałam Mirek był i uczył nas na zajęciach wyrabiania z wierzby koszyków,dołączyła do nas Basia z Druterele i gościnnie Kasia :)...no i działo się :
      Chwila za klimatyzowania się i do dzieła :)  :
                                                 
                                          Zapewne do tego zdjęcia nie potrzeba komentarza..........ale mnie kusi :)
                                         -  Błogosławiony między niewiastami...........   ;);)              
                                                             
                     hhhmm.......dwie takie.. wymiękły :) uczyłam je splotu z wikliny papierowej...


.                           Kasia i jej skupienie..............Mirek wyjątkowo dobrze radził sobie w roli nauczyciela....
    
                  Basia jak widać świetnie sobie radzi..........
Reszta dziewczyn i Marcin  też :)

            Basia :)eeeeeeeehhhhhhh dno prawie ukonczone...
    
              Nie mam swojego denka.....biegałam z aparatem.........ale pomagałam :)
                                                       A tak .....................
               
                                            i tak ...........

                                     
                                   zakończyliśmy wyplatanie denka koszyka ,które będziemy wykańczać na następnych zajęciach w Dobrodzieniu :)
              Wielkie podziękowania dla Mirka...że nas uczył za przysłowiowe -bóg zapłać......
Basi że wpadła do nas......
Kasi też, którą zapraszam co piątek........(bo ma blisko)
I całej mojej stałej ekipie że jest , że się Wam chce przyjeżdżać i spotykać i robić coś co nie koniecznie musi  być za zyskiem ale z czystej przyjemności................... 
                                                                                       Ukłon wielki!!!!
Tu PRAWIE podobna relacja Uczennicy :) zapraszam :)
                                P.S

A to zapowiedz następnego tematu ,jak już koszyki wyplecione będą :
                                    Pierwszy krok do wikliny papierowej - czyli koszyczki ,wianki,pudełka serca wszystko co tylko da się z niej upleść :) 

  

1 komentarz: