poniedziałek, 13 maja 2013

Na chrzciny dla małej Emilki

Pudełko :)



Materiał biały znalazłam w lumpeksie duża ładna adamaszkowa poducha ze wzorem w kwiaty jak zostawić taką cudną tkaninę za jedyne 3 zł??,koronkę bawełnianą wyprułam z bluzki, różyczki zrobiłam inną metodą niż te poprzednie,dodałam kilka akcentów różowych żeby było bardziej dziewczęco :)I pudełko prawie całe recyklingowe :) takie lubię robić najbardziej.....


Ostatnie  pudełka jakie robię zaczęłam od środka wyklejać kanty sznurem, wygląda ładniej i estetyczniej. 
Do tej pory nie podrobiłam żadnego swojego pudełka i wszystkie  wykonane są, jedyne i nie powielone......Ciekawe na jak długo starczy mi pomysłów :)    następne jakie robię to też białe ,czas komunii  .....

Pudełka zaczynają mi się kończyć!!!!!!te co do tej pory "przerobiłam"przywiózł mi  Pan K. o którym kilka razy około roku temu wspomniałam tu.Dostałam je od jego córek :) Dziewczyny jeśli czasem tu do mnie zerkacie to chce wam podziękować za nie :) przydały mi się jak widzicie bardzo........Z pozdrowieniami dla Was!! 
  


3 komentarze:

  1. Bardzo ładne pudełeczko!!!
    Zresztą jak reszta pudełeczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Subtelne, delikatne a zarazem dziecięce. Taki recykling to fajna sprawa, ja też lubię buszować po ciuchlandach w poszukiwaniu ciekawych materiałów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne i jestem pełna podziwu dla twojej twórczej osoby . Recykling górą .... też kupiłam brzydką suknię za 3zł , bo miała dużo cekinów ...i trochę halkę tiulową . Powodzenia

    OdpowiedzUsuń