niedziela, 27 stycznia 2013

Chwale się :) :)

Moją córką..............

Jak że było moje zaskoczenie jak parę dni temu odebrałam Wiktorii pocztę i  za jej pozwoleniem otwarłam ową kopertę ze Starostwa Powiatowego.......i przeczytałam że jest zaproszona na uroczyste  rozdanie nagród .......... :)
a To zaczerpnięte z netu:

Na zorganizowany przez Starostwo konkurs złożono prawie 200 prac. Jury, w skład którego weszli lublinieccy fotografowie: Wojciech Poznański - przewodniczący jury i Daniel Dmitriew wyłonili najlepszych z najlepszych. Nagrodę Starosty Lublinieckiego - wycieczkę do Paryża - zdobyła Agnieszka Czarnocka. W kategorii "Wieś to nie tylko złote łany zbóż - architektura wiejska Ziemi Lublinieckiej" wśród dzieci wyróżnienie zdobyła Joanna Izdebska, wśród dorosłych I miejsce zdobyła Ewa Ledwoń, a wyróżnienie Wiktoria Lukoszek. W kategorii" Mój świat w fotografii zaklęty" wśród dzieci pierwsze miejsce zajęła Julia Gorol, a wyróżnienie przyznano Jakubowi Bednarkowi. Wśród dorosłych pierwsze miejsce zdobyła Maria Widera, a wyróżniony został Leon Tabor.

Zwycięzcy odbiorą z rąk Starosty cenne nagrody, zyskają również coś o wiele cenniejszego - uznanie profesjonalistów. Mamy nadzieję, że zachęci ich to do dalszego szlifowania swoich umiejętności i uwieczniania świata w taki sposób, żeby wykonane przez nich fotografie były inspiracją do przemyśleń i do spostrzegania ukrytego piękna otaczającej nas rzeczywistości.

Następny konkurs za rok, serdecznie zapraszamy!


Zdjęcia zwycięzców :
Wyróżnienie Joanna Izdebska - Wieś to nie tylko złote łany zbóż - architektura wiejska Ziemi Lublinieckiej (dzieci)Wyróżnienie Wiktoria Lukoszek - Wieś to nie tylko złote łany zbóż - architektura wiejska Ziemi Lublinieckiej (dorośli)1 miejsce Ewa Ledwoń - Wieś to nie tylko złote łany zbóż - architektura wiejska Ziemi Lublinieckiej (dorośli)Wyróżnienie Leon Tabor - Mój świat w fotografii zaklęty (dorośli)1 miejsce Maria Widera - Mój świat w fotografii zaklęty (dorośli)Wyróżnienie Jakub Bednarek - Mój świat w fotografii zaklęty (dzieci)1 miejsce Julia Gorol - Mój świat w fotografii zaklęty (dzieci)Zdjęcie roku Agnieszka Czarnocka


 To drugie zdjęcie to jej........ :):)
         jestem z niej dumna........ ,dodam że kilka zdjęć na blogu też jest jej autorstwa..... 

1 komentarz: