czwartek, 17 stycznia 2013

Natalia Leykina

Wernisaż   indywidualnej   wystawy   malarstwa   i   rzeźby  :

Następna impreza organizowana przez Dom Kultury w Dobrodzieniu,i ja tam byłam ,ciężko z czasem miałam bo prace skończyłam dobrze po 17 nastej  ale zdążyłam.....
Na początku krótki koncert młodzieży,w tle jej obrazy :
Artystka dużo rzeźbi ,w drewnie ,kamieniu i brązie projektuje wnętrza i zajmuje się tkaniną artystyczną,mnie natomiast spodobało się jej malarstwo na jedwabiu,batik te ładniejsze (wg mojego gustu) ;



Ten to mój faworyt ; zdjecie nie oddaje tego co widziałam jak stałam na przeciw ,piękny.........oh
A tu artystka tłumaczy że każdy batik z tyłu wygląda jak witraż.......


i migawki towarzyskie : z mandarynkami jako przekąski.....

i nasz ulubieniec który sie złości że jemy zamiast pozować do zdjecia :)  ;
i dużo dyskusji ,nie zawsze na temat wystawy...............................


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz