niedziela, 21 kwietnia 2013

Broszka - różyczka

Niebiesko-czarna;

   Czasami jak nie będę miała czasu na blogowanie lub jak lenistwo mnie dopadnie....będę Wam  pokazywać moje broszki które robię z organzy,,,
Dziś niebieskoczarna choć tej czerni jakoś nie widać na zdjęciu ,ale ona jest, jeden z ładniejszych kolorów jaki mi wpadł do gustu.
   Robię ich dość sporo bo mam duże zainteresowanie nimi, więc polecam w każdej chwili jak któraś z Was ma ochotę się upiększyć taką ,wpiąć do włosów czy klapy żakietu,czy nawet do zasłon lub innej dekoracji , piszcie wyślę,,,,,, będzie mi bardzo miło :)
Dodam że nie jest klejona ,co jest bardzo ważne dla mnie ,zszyta jest w całości i wszyta jest agrafka .

4 komentarze:

  1. Śliczne, masz dostępne coś z szarościami albo fioletem? Zresztą napiszę maila zaraz do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I szarości i fiolety........wszystkie kolory tęczy :)też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :-D no tak mi się gęba do nich śmieje!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te różyczki!!!
    Pani to ma talent!!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń