piątek, 19 kwietnia 2013

Wianek

Z muszli :)


Lubię robić wianki ,kiedyś robiłam ich dużo teraz znalazłam w sobie więcej pasji które zabierają mi czas i wianki poszły na bok.......
Pierwszy podobny zrobiłam około 8 lat temu teraz od czasu do czasu powielam mój projekt i oddaję jako prezent  jak jest ku temu okazja :)
 Świetnie komponują się w łazienkach ,,i tam zazwyczaj znajdują swoje miejsce.......

A tu propozycja z inny odcieniem :
.......Mam dwa w zapasie :) jak tylko komuś z Was się spodoba ,,,,,,,,zapraszam .. ..
Pozdrawiam Beata........

5 komentarzy:

  1. Śliczne:) Ja planuję zrobić jakiś ozdobny wianeczek na drzwi od domu z okazji Komunii mojego syna, żeby poczuł, że to wyjątkowy dzień, ale czy mi czas pozwoli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł!! Postaraj się znaleźć czas.......i pochwal się nim :)

      Usuń
  2. Ciekawie wygląda taki wianek w łazience. Świetny pomysł na wykorzystanie muszli. Podoba mi się!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Właśnie tam on komponuje się wyjątkowo dobrze.... :)

      Usuń
  3. Cudowne, pięknie się prezentują. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń