wtorek, 18 grudnia 2012

Jarmark Bożonarodzeniowy

Pierwszy nasz;

Dziś już wtorek najwyższy czas na fotorelacje z kiermaszu jaki odbył sie w Dobrodzienskim Domu Kultury ,pogoda nie dopisała niestesty,padał deszcz od rana,..........
Ale humory nam dopisywały ,w doborowym towarzystwie a jak że!
Uwielbiam przebywać w gronie osób które tworzą tą zgrana grupę w której naprawdę można wiele zdziałać !byle takich osób więcej...........  
 Pierwszy gość i zarazem klijent oj solidny dał zarobić ,i takiego  to sie ceni podwójnie za to że kupił i docenia naszą pracę.......
Swoim przybyciem zaszczyciła mnie też moja przyjaciółka taka od przedszkola;)Koniecznie musiałam to utrwalić:)
Moje dzieci :6 sztuk :) też wpadli i nawet się pozachwycali troszkę , nie wiem czy to tak przed aparatem, czy na serio;););)
Cuda od Bregidy, która wpadła na pomysł zorganizowania loteri fantowej co było szczałem w dziesiatkę
Te cudeńka to mamy..gdzieś mi się zapodziała nie mam jej na żadnym zdięciu...........ciekawe ... :).
Oddałam na chwile aparat Agnieszce :)fotki z Irką jeszcz nie mam  ;) 
Dzieła Agnieszki:)
Dziś nie obejdzie sie bez podziekowania dla wszystkich którzy tam byli ......Basi, Krystiana, Dominika. Irki Joli, Marcina, mamie mojej. Bregidzie,Agnieszce.......
 jeszcze raz Kochani dziękuję za to miłe towarzystwo:)
No to tyle,,,,,,na koniec powinnam dopisać że i ja tam byłam pierniki jadłam i wino grzane piłam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz