środa, 12 grudnia 2012

Czas relaksu

 Zwolniłam dziś jeszcze nie zatrzymałam ale powoli wysiadam zastanawiam się czy warto tak gonić,,, kiedy będzie taki czas że tyłek zaboli mnie od siedzenia?Dziś stwierdziłam że nie robię nic potrzebuję odmiany włączyłam You Tube,i wykonawców których lubię słuchać,Rubika, znalazłam przepiękną piosenkę którą napisał dla swojej córeczki;) Jejku ale mnie urzekła,posłuchajcie bo warto :
Fatalna jakość :(




 
Janusz Radek świetny wokalista!!dziś przesłuchując jego piosenki natknęłam się na tę : znałam tylko oryginał Czerwonych Gitar,znam słowa z dzieciństwa zawsze ją lubiłam chyba najbardziej ze wszystkich,w jego wykonaniu tez mi się bardzo podoba ;)
Parę lat temu chyba z półtora roku po śmierci Staśka wybrałam się na  ......po prostu brat załatwił mi wejściówki na jakieś imprezy wakacyjne i przypadkiem znalazłam się na jego spektaklu; Królowa Nocy!!!Do dziś nie mogę zapomnieć pod jakim byłam wrażeniem i podziwem dla kogoś kogo wcześniej nie słyszałam do dziś wspominam i jak bym miała okazję to powtórzę to bez zastanowienia.............
No i tak mi wieczór minął w towarzystwie laptopa,paskudnych słuchawek na uszach ,bo jakoś dziś córki wpakowały się do pokoju i gapiły na jakieś przedziwne filmy w tv więc zmusił mnie do słuchawek bbbrrrrr 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz