sobota, 3 sierpnia 2013

Nowe ze starego .....czyli :

Donice w nowym wydaniu

Dla odmiany dziś się pochwalę moim nowym doświadczeniem oto odnowione donice.




 Były stare, brzydkie,wypłowiałe, popękane,plastykowe w kolorze terakoty,


 Jak widać teraz się prezentują o niebo lepiej i znów mogą mi służyć, do reaktywacji użyłam kleju do płytek i starych ubranek po córkach,końcowy efekt to farba akrylowa w odcieniu piaskowym bo taki efekt chciałam uzyskać ,aby własnie wyglądały jak wykute z wapiennego kamienia,są lekkie i wygodne choć wrażenia robią ciężkich.

Jeśli jesteście chętne wiedzy jak dokładnie je wykonałam i kilku porad i wskazówek dotyczących zmiany,wpiszcie w komentarz jestem w stanie zrobić kurs dla Was tym bardziej że planuję odnowić więcej moich donic w ten sposób. Jest to mało kosztowna inwestycja a bardzo wizualnie interesująca.... :)
Pozdrawiam B.

6 komentarzy:

  1. Donice wyglądają świetnie. Uzyskałaś bardzo ciekawy efekt. I pomyśleć, że to ze starych, spłowiałych i plastikowych doniczek. Jestem ciekawa wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez proszę o dokładny opis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Zrób kursik, koniecznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, dla WAS zrobię :) postaram się w przyszłym tygodniu!! Dziękuję ze do mnie zaglądacie!!

      Usuń
  4. ja też proszę o poradę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. donice prezentują się super.Również proszę o poradę i krótki filmik,jak wykonać je krok po kroku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń