wtorek, 13 sierpnia 2013

Rzymkowice, Korfantów

Gościnnie tam zawitałam

W ostatnim tygodniu urlopu zaliczyłam ponad 700 km,jazdy moim samochodem  jak na moje wjazdy i możliwości to pobiłam rekord rekordów.....
A oto Rzymkowice zapraszam do zwiedzenia małej uroczej opolskiej wioski gdzie spędziłam dwa dni wśród uczynnych i sympatycznych mieszkańców z ich dziećmi

 Świetlica wiejska i dzieci robiące makietę wsi....
 i malujące na szkle swoją wieś.


 Te dwie foty,,,,,,,, mogła bym się tak na nie gapić........ :) Ale klimat co??

 Jak dla mnie to fantastyczny widok ....
Popołudnie w poniedziałek ,
                                              wycieczka do najbliższego miasteczka  do Korfantowa :

 TAKIE drzwi jeszcze istnieją!!! i TAKIE klamki :)

 Kościół - dodam że jak długo żyję i troszkę zwiedzam tak pięknej świątyni jeszcze nie widziałam





 A to zamek te kolory na dolnym zdjęciu to rzeczywistość,,,,,,,,,,,, totalna porażka !!! KONSERWATORA powinno się zamknąć do celi w tak  wymalowanych kolorach ! ( to moje zdanie nie musicie się zgadzać) uważam że jak na zamek,zabytek te kolory to przegięcie....


Post poświęcony dla upamiętnienia mojej wycieczki :) A PRZEDE WSZYSTKIM dla podziękowania za cudowną gościnność ,,,PANI TERESIE i PANI KRYSI za zaufanie i sympatię :)             
                                 Pozdrawiam Beata 

P.S. Pani Tereso czekam na kontakt przepisy na nalewki czekają :)

2 komentarze:

  1. Ale kolorki dali - no super - klimaty cudne ! A w Kościele tam nie byłam ,przyznaje mój błąd !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kościół w Korfantowie bardzo lubię,,często tam zaglądam jak potrzebuję posiedzieć w ciszy , tym bardziej, że jest to jeden z nielicznych wciąż otwartych kościołów.
    A zajęcia ? fajnie,że robisz to co lubisz.
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń